DkPanc

Trening i dietka kulturysty - czyli, co zażywać w czasie treningu a co Po a także Przed

Jakie rzeczy jeść Przed a także Po treningu? A w jego trakcie? Jaka rzecz może naszym osobom pomóc przy budowie masy mięśniowej? Te wszystkie rzeczy oraz jeszcze więcej znajdziesz wewnątrz naszego nowiutkiego artykułu!


surfing
Napisał: beth h
Na podstawie: http://www.flickr.com


Nasz tekst (polecamy odwiedzić tą stronę) rozpoczniemy od pytanka numer trzy, albowiem wydaje się on być najmocniej interesujący. Budowanie masy mięśniowej nie bywa proste, jednak są specyfiki, które to mogą naszym osobom w tym pomóc. Jednym z nich, o którym niezbyt dużo się w zasadzie mówi, jest tak przezywany jabłczan cytruliny, który to tak naprawdę stosuje naprawdę wiele sportowców oraz osób aktywnych fizycznie, albowiem dopomaga rozwijanie tak przezywanej: „pompy mięśniowej”. Jabłczan cytruliny bywa połączeniem niebiałkowego aminokwasu - a więc, cytruliny oraz kwasu jabłkowego. Połączenie tych dwóch składników niesie duże korzyści dla sportowców a także osobników, które bywają aktywne fizycznie.


Jednak poza użytkowaniem tego konkretnego jabłczanu cytruliny, istotna jest także dieta przed i po treningu, która jest najważniejszym elementem calutkiego treningu, gdyż bez niej nawet ów składnik naszym osobom nie pomoże. Co oczywiste najistotniejszym jedzeniem dnia jest śniadanie. Dla sportowców znaczy ono śniadanie o niziutkim indeksie glikemicznym, składającym się głównie z węglowodanów, do których to możemy dodać kubeczek jogurciku naturalnego wraz z dodatkiem jakiegoś typu bakalii, lub owoców (najwSPAnialej świeżych).


Jeśli chodzi o konsumowanie Po, to w tym miejscu należy zaś konsumować produkty o Wysokim indeksie glikemicznym, które nasz organizm w prosty metodę przyswaja. Z tego powodu nie czekaj oraz zacznij dowiadywać się szczegółów w jaki sposób najszybciej osiągnąć wymarzoną sylwetkę!

Opublikowany przez Administrator w dniu 2017-01-27 13:00:41
Tagi: SPA, dodatki, żel