DkPanc

Trening i dietka kulturysty - czyli, co zażywać w czasie treningu a co Po a także Przed

Jakie rzeczy jeść Przed a także Po treningu? A w jego trakcie? Jaka rzecz może naszym osobom pomóc przy budowie masy mięśniowej? Te wszystkie rzeczy oraz jeszcze więcej znajdziesz wewnątrz naszego nowiutkiego artykułu!
surfing
Napisał: beth h
Na podstawie: http://www.flickr.com




Nasz tekst rozpoczniemy od pytanka numer trzy, albowiem wydaje się on być najmocniej interesujący. Budowanie masy mięśniowej nie bywa proste, jednak są specyfiki, które to mogą naszym osobom w tym pomóc. Jednym z nich, o którym niezbyt dużo się w zasadzie mówi, jest tak przezywany jabłczan cytruliny, który to tak naprawdę stosuje naprawdę wiele sportowców oraz osób aktywnych fizycznie, albowiem dopomaga rozwijanie tak przezywanej: „pompy mięśniowej”. Jabłczan cytruliny bywa połączeniem niebiałkowego aminokwasu - a więc, cytruliny oraz kwasu jabłkowego. Połączenie tych dwóch składników niesie duże korzyści dla sportowców a także osobników, które bywają aktywne fizycznie.


Jednak poza użytkowaniem tego konkretnego jabłczanu cytruliny, istotna jest także dieta przed i po treningu, która jest najważniejszym elementem calutkiego treningu, gdyż bez niej nawet ów składnik naszym osobom nie pomoże. Co oczywiste najistotniejszym jedzeniem dnia jest śniadanie. Dla sportowców znaczy ono śniadanie o niziutkim indeksie glikemicznym, składającym się głównie z węglowodanów, do których to możemy dodać kubeczek jogurciku naturalnego wraz z dodatkiem jakiegoś typu bakalii, lub owoców (najwSPAnialej świeżych).


Jeśli chodzi o konsumowanie Po, to w tym miejscu należy zaś konsumować produkty o Wysokim indeksie glikemicznym, które nasz organizm w prosty metodę przyswaja. Z tego powodu nie czekaj oraz zacznij dowiadywać się szczegółów w jaki sposób najszybciej osiągnąć wymarzoną sylwetkę!

Opublikowany przez Administrator w dniu 2017-01-27 13:00:41
Tagi: SPA, dodatki, żel