DkPanc

Najdoskonalszy trening i dieta kulturysty w zasięgu twojej dłoni

Troska o własne ciało to nie jest prosta sprawa. To nie tylko chodzenie na siłownię. To również odpowiednia dieta wspierająca rozwój masy mięśniowej.


Istotne jest to, abyśmy ćwiczyli w miarę możliwości sporo partii mięśni.


Na jednych koncentrujemy się bardziej na innych natomiast mniej, w zależności od tego, w których miejscach pragniemy zyskać większą masę mięśniową. Nie możemy wszakże całkiem zaniedbać pozostałych partii mięśni. Bardzo popularny a także istotny jest trening kapturów, czyli mięśni czworobocznych, mieszczących się na grzbiecie. U ludzi z doskonale wyćwiczoną masą mięśniową są one świetnie widoczne, gdyż są to mięśnie po prostu powierzchowne. Mięśnie owe są niezwykle ważne, gdyż wpływają one na ustawienie głowy a także barków. Z tego względu trening kapturów jest niezwykle ważny. Ma wpływ bowiem na naszą posturę. Zaleca się, by ćwiczyć te mięśnie raz na tydzień. Potrzebne tutaj są ćwiczenia dedykowane wyłącznie kapturom.


trening kapturów
Napisał: Zdenko Zivkovic
Na podstawie: http://www.flickr.com




W funkcjonowaniu kulturysty istotne bywają nie tylko ćwiczenia, ale również dieta. Dietę warto wspomagać różnego rodzaju suplementami a także odżywkami. Odżywki potreningowe często mają za zadanie przyspieszenie regeneracji organizmu po intensywnym wysiłku. Umieszczone w nich substancje mają wpływ dodatnio na masę mięśniową, układ nerwowy, stawy oraz poziom energii. Dzięki nim ćwiczenia, które wykonujemy staną się bardziej skuteczne. Znikną również nierzadkie kłopoty z bólem oraz spalaniem mięśni. Odżywki te wspierają nasz organizm i pozwalają bez przeszkód rozbudowywać masę mięśniową.


rzetelne ćwiczenia a także najlepsze odżywki potreningowe sprawią, iż nasze mięśnie będą wyglądały niesamowicie. Zaimponujemy dziewczynom oraz kumplom z treningów. Ważne, aby rozwijać się z głową i wspomagać swój organizm.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2017-12-04 10:13:35
Tagi: dieta, organizm, miejsca, sylwetkę